Monday, January 3, 2011



Senja itu titisan hujan di jendela terasa lembut dan dingin..sedingin dan sesegar ingatan yang mengundang rindu terhadap mu..semoga kau mengerti,betapa saat ini aku terlalu merindui mu..
kerinduan ini seolah-olah tercipta khas untuk mu, namun itulah yang semakin membahagiakan ku..
entah untuk kali yang keberapa aku tetap ingin menyatakan yang aku amat dan ter amat menyintai mu, menyayangi mu dan merindui mu..
aku akan sentiasa melagukan irama kasih ini sehingga nafas ini terhenti..
hati ku cuma satu dan yang satu itulah telah kau miliki..

aku cinta padamu,tidak mungkin aku kan melepaskan cintaku yang sudah sekian lama aku inginkan..
aku sayang padamu..
cintaku masih untukmu,rinduku masih padamu..
semadikan cintaku didalam doa kudusmu..
kenangan indah ku bersamamu masih tetap dihatiku buat selama-lamanya...

aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu,aku ingin menjadi sesuatu yang berharga dlm hidupmu..
aku ingin menjadi rindu yang bisa yg tak dapat kau lupakan..
hanya dirimu bisa membuatkan aku terus memanggil utk mencintaimu,tanpa dirimu aku merasa kehilangan sesuatu yang berharga..


aku sayang padamu..betul, sayang padamu
benar sayang..bukan di awang-awang
di sini,di dalam hati ini,di balik aroma cinta
badan meragu dalam letih ,sukacita dobrak imaginasi
benar..hanya kau yang aku cintai tanpa ragu..

No comments:

Post a Comment